Organizacija

Komunikacija u organizaciji

Komunikacija u organizaciji

Vitalni segment svake uspješne tvrtke je kvalitetna komunikacija. Ne samo za bolji i točniji protok informacija, nego i za nivo zadovoljstva samih djelatnika.
U praksi se često susrećemo, sa raznim pokličima iz raznih smjerova, koji se rangiraju vicem, Mujo zove Hasu kroz prozor, daj se javi na telefon. Iz prakse, bilo da se radi od uredima koji imaju neku zračnu liniju prema skladištu, i vezana nadvikavanja „jesi zaprimio robu, jel spakirano ovo ili ono“… ili se radi o otvorenim etažama uz nadvikivanja „jesi vidio mail, daj dođi malo, jesi zvao…“ itd.
Iz perspektive trenutka djeluje praktično i brzo ali dugoročno diže razinu stresa i narušava profesionalnost. Često se desi da je drugi pojedinac u poslu i najmanje što mu treba, i što očekuje, su verbalne upute od 90db s udaljenosti od 20 metara. Samo će dovesti do prekida u radu, gubitku koncentracije na ono što obavlja i na ono što mu se je uopće reklo tim putem. Te kada se pomnoži takav način komunikacija na više djelatnika i standardnu praksu, dobiti ćete tim kojem pada produktivnost, raste nivo stresa i pada nivo međusobnog poštovanja.
Sa druge strane, ako je netko zauzet sa klijentima, bilo osobno, na telefonu, također najmanje što mu treba jest dobacivanje sa strane. Ako se takva praksa kontinuirano provodi, može biti i nešto što nikada ne biste htjeli da se „javno“ čuje. Uzmite primjer nekog auto servisa, kojem dolazi zahtjevni i već nezadovoljni klijent, umjesto da se situacija izgladi na obostranu zadovoljstvo, u trenutku direktne komunikacije sa kupcem, dolazi glas iz pozadine „jel’ stigao onaj <unesite pogrdni naziv> po vozilo?“.
U svakoj organizaciji primjenjiv je neki vid kvalitetnije organizacije komunikacije i metoda komunikacije. Ako je tvrtka formirana na način da je verbalna komunikacija glavna, mora se znati što je prihvatljivo, a što nije, u takvom vidu komunikacije.
S obzirom da većina tvrtki raspolaže računalima/pametnim telefonima, svakako je preporuka koristiti ih za što više komunikacije, pogotovo ako se radi o aktivnom korištenju.
Koristite IM (instant messanger alate) za slanje kratkih upita i poruka, za brzinsku informaciju.
Koristite E-mail za zadavanje zadataka, opise procesa, ideje i prijedloge i sve na što trebate kvalitetniju povratnu informaciju.
Koristite online kalendare za bolju organizaciju radnih dana, tjedana ili mjeseci.

Kontaktirajte nas za uspješnu komunikaciju.

Posted in Organizacija

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.