Digitalizacija poslovnog procesa

Ticketing

u današnje doba brzog razvoja poslovanja, svakodnevnog otvaranja novih vrata u poslovni svijet te postepenog rasta konkurencije bitno je držati korak.
Model poslovanja je efektivan ukoliko iza njega stoji: 1. Dobar proizvod ili usluga i 2. Ako je proces poslovanja adekvatno razrađen.
Popularizacija djelatnosti tj, pružane usluge često vodi do brzog rasta i proširenja, a samim time se povećava obujam posla, nastaje potreba za detaljnijom razradom poslovnog procesa te se često na vrijeme ne uvidi potreba za uvođenjem definiranih procedura tj. strukturiranjem.

Time dolazimo do same teme Ticketing sustava, sam ticketing sustav nudi rješavanje problema, informiranje i korespodenciju s klijentima i osobljem, te pomoć prilikom rješavanja učestalih problema.
No glavni benefit ticketing sustava nije mogućnost komunikacije, pogotovo u današnje doba zasićenosti, već preglednost, kategorizacija, automatizacija i analiza pristigle komunikacije.

Preglednost

glavni segment ticketing platforme je središnji dio tj. hub koji prilikom otvaranja prikazuje količinu pristiglih informacija u samom sustavu. Imajući to na umu može se provesti segmentacija ticketinga po odjelima, tako će ticket za prodaju ići isključivo na djelatnike prodaje te će time pristigli ticketi stići na pravu adresu i na ekran pravih ljudi za rješavanje.

Kategorizacija

uz prije navedeno rješenje o kanalima prema kojima ticket putuje i njihova ispravna dodjela, tickete je moguće i kategorizirati prilikom otvaranja. Prema kategoriji ticketa, upit, zahtjev, ili incident će se lakše moći prioritizirati prije rješavanja te time postići bolja efikasnost poslovanja.

Automatizacija

glavni alat za olakšavanje protoka ticketa jest upravo automatizacija, time se postiže velika ušteda administrativnog vremena a ticketi i dalje pristižu na ispravne kanale automatskom dodjelom. Automatizacija se postiže unosom ključnih riječi, definiranjem uloga agenata tj. definiranjem komunikacije između odjela, definiranje kanala prijave i izlaznu putanju ticketa i mnogi drugi..

Analiza

često pitanje prilikom uvođenja ticketing sustava je nadzor, provjera tj. analiza sustava poslovanja. Odlična stvar je čim se veći dio poslovnog procesa prebacuje na ticketing sustav time se detaljnost i mogućnost analize povećava pa tako možemo računati da je poslovanje sa stopostotnim dijelom poslovanja na ticketing platformi, poslovanje sa stopostotnom mogućnosću nagledanja i analiziranja protoka podataka.

Naravno sva četiri navedena segmenta idu ruku pod ruku tako da automatizacija vodi do kategorizacija a kategorizacija vodi do preglednosti što u konačnici vodi k detaljnoj analizi.