Blog

Home Blog

Vaučeri za digitalizaciju za mikro, mala i srednja poduzeća

Dana 1. lipnja 2023., Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je iznimno značajan javni poziv, poznat pod nazivom “Poticaji za digitalnu transformaciju”. Ovaj poziv predstavlja ključnu inicijativu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti za razdoblje od 2021. do 2026. godine, s naglaskom na poticanju digitalne evolucije malih i srednjih poduzeća (MSP-ova) diljem Hrvatske. Ministarstvo će dodijeliti […]

Modul B2B QR prodajni asistent aplikacije

NOS d.o.o. za poslovno savjetovanje predano podržava svoje klijente u procesu digitalne transformacije poslovanja putem implementacije prilagođenih alata. Naša posvećenost individualnom pristupu omogućuje nam dublji uvid u specifične izazove s kojima se klijenti suočavaju te nam olakšava razumijevanje njihovih potreba i postavljanje ciljeva na dinamičnom tržištu. Kroz ovaj pristup, naši klijenti mogu očekivati temeljitu analizu […]

Modul Terenski komercijalist QR prodajni asistent aplikacije

Tvrtka NOS d.o.o. za poslovno savjetovanje svojim klijentima nastoji pomoći uvođenjem alata koji će se prilagoditi njihovim potrebama i olakšati proces digitalizacije njihovog poslovanja. Naš individualni pristup svakom klijentu omogućuje nam uvid u sve probleme s kojima se susreću u svom poslovanju, ali nam i olakšava razumjeti njihove potrebe i definirati ciljeve koje žele postići […]

Upoznajte ChatGPT

Način na koji komuniciramo s računalima mijenja se iz dana u dan, a jedna od inovacija koja je najviše doprinijela toj promjeni je ChatGPT, oblik generativnog AI alata. Što je ChatGPT? ChatGPT je napredni generativni jezični model razvijen od strane OpenAI. Njegova svrha je razumjeti i generirati ljudski sličan tekst u stvarnom vremenu. Temelji se […]

Razvoj i uvođenje PIM sustava u poslovanje partner tvrtke

Tvrtka NOS d.o.o. za poslovno savjetovanje svojim klijentima nastoji pomoći uvođenjem alata koji će se prilagoditi njihovim potrebama i olakšati proces digitalizacije poslovanja. Naš individualni pristup svakom klijentu omogućuje nam uvid u sve probleme s kojima se susreću u svom poslovanju, ali nam i olakšava razumjeti njihove potrebe i definirati ciljeve koje žele postići na […]

Praćenje razvoja projekata i rokova uz Monday.com

Tvrtka NOS d.o.o. za poslovno savjetovanje klijentima pruža usluge digitalizacije i unaprjeđenja poslovanja. Naš cilj je klijentima osigurati konkurentnost na tržištu  i poboljšati njihov odnos s klijentima, te unaprijediti njihove poslovne procese. Da bismo to postigli svakom klijentu pružamo potpuni individualni pristup, detaljno analiziramo njihove potrebe i pronalazimo rješenja koja će im omogućiti rast i konkurentnost […]

Implementacija Freshdesk Omnichannel sustava u partner tvrtku

Tvrtka NOS d.o.o. za poslovno savjetovanje svojim klijentima nudi usluge digitalizacije njihovog poslovanja. Kao tvrtka, nudimo sveobuhvatne usluge u implementaciji i podršci ERP, CRM i drugih poslovnih sustava prilagođenih specifičnim potrebama naših klijenata. S našim stručnim timom i dugogodišnjim iskustvom, fokusirani smo na stvaranje dodane vrijednosti za naše partnere kroz povećanje produktivnosti, učinkovitosti i zadovoljstva […]

Implementacija QLIK sense alata za poslovnu inteligenciju u partner tvrtku

S kojim problemom se klijent susreće? Klijent tvrtke NOS d.o.o. za poslovno savjetovanje susreće se s brojnim izazovima u upravljanju poslovnim podacima. Postojao je nedostatak centraliziranog sustava za prikupljanje, obradu i vizualizaciju podataka. To je rezultiralo teškoćama u donošenju brzih i informiranih odluka. Također, postojeći alati za izvještavanje nisu pružali dovoljnu fleksibilnosti i interaktivnost pri […]

Implementacija prilagođenog Monday.com CRM sustava u partner tvrtku

Tvrtka NOS d.o.o za poslovno savjetovanje svojim klijentima pruža usluge digitalizacije i unaprjeđenja poslovanja. S fokusom na  klijente, pomažemo im poboljšati kako njihov odnos s klijentima, tako i interni sustav poslovanja. Kroz implementaciju raznih digitalnih rješenja, naš cilj je osigurati konkurentnost na tržištu, a istovremeno poboljšati organizacijske procese unutar tvrtke. S individualnim pristupom, analiziramo potrebe svakog […]

Implementacija Freshdesk ticketing sustava u partner tvrtku

Tvrtka NOS d.o.o za poslovno savjetovanje svojim klijentima nudi usluge digitalizacije njihovog poslovanja. Pomažemo im unaprijediti poslovanje prema njihovim klijentima, ali i sam sustav poslovanja unutar tvrtke. Kako bi našim klijentima osigurali konkurentnost na tržištu kroz uvođenje raznih digitalnih rješenja unapređujemo organizaciju iznutra kako bi kao rezultat takvih rješenja imali što bolje rezultate prema svojim […]

Implementacija Monday.com project management sustava u partner tvrtku

Tvrtka NOS d.o.o za poslovno savjetovanje svojim klijentima nudi usluge unaprjeđenja i modernizacije poslovanja putem digitalizacije postojećeg sustava naših klijenata. Individualnim pristupom cilj nam je svakom klijentu predstaviti rješenja, a zatim i implementirati odabrana rješenja koja će biti najbolja za njihovo poslovanje i koja će im omogućiti rast i konkurentnost na tržištu. S kojim problemom […]

Digitalizacija poslovnog procesa

Ticketing u današnje doba brzog razvoja poslovanja, svakodnevnog otvaranja novih vrata u poslovni svijet te postepenog rasta konkurencije bitno je držati korak. Model poslovanja je efektivan ukoliko iza njega stoji: 1. Dobar proizvod ili usluga i 2. Ako je proces poslovanja adekvatno razrađen. Popularizacija djelatnosti tj, pružane usluge često vodi do brzog rasta i proširenja, […]

Upravljanje poslovnim procesima (eng. BPM)

Uvod Poslovni procesi su aktivnosti koje su potrebne da bi se ostvario zajednički cilj. Bilo da se radi o poslovnom sustavu ili zaposlenima, bilo da se nadopunjuju ili se izvode paralelno. Ne postoji organizacija koja nema poslovnog procesa, jer čim se nešto radi, radi se na određeni način, samim tim postoji proces. Poslovni proces nije […]

3 stupa organizacije – sistematizacija, procedure, upute

Uvod Kada se odlučite organizirati ili reorganizirati svoje poslovanje jedna od završnih radnji svakako bi trebala biti evidencija novih poslovnih procedura, i uputa za rad. Adekvatno evidentirane procedure uvelike će olakšati upravljanje organizacijom, budući razvoj i jednostavnost korištenja. Dok će upute za rad pomoći svim uključenima da adekvatno prate nove procedure, te da buduća zapošljavanja i upoznavanje […]