
QR prodajni asistent aplikacija namjenjena je olakšavanju poslovnih procesa tvrtke kroz digitalizaciju asortimana robe i komunikaciju sa kupcem oko njegovih potreba.
Iz želje za brzim dobivanjem informacija te jednostavnim rukovanjem nastala je potreba za digitalizacijom poslovnih procesa. Koristeći rasprostranjenu tehnologiju skeniranja QR kodova putem mobilnog uređaja, kao osnovni alat digitalizacije poslovnih procesa u retailu, nastala je QR prodajni asistent aplikacija koja jednim skeniranjem pruža informacije o proizvodima na lokaciji te omogućuje korisniku interakciju sa trgovcem.
Jednostavan pristup
Kako je riječ o web-aplikaciji pristup je jednostavan i brz kako za kupce tako i za djelatnike. QR kod je moguće skenirati bez posebnog softvera kroz kameru uređaja, bio to tablet ili smartphone
Jednostavno i intuitivno, jednim klikom se otvara kamera koja automatski prepoznaje QR kod i otvara stranicu proizvoda

Preglednost
Prilikom skeniranja QR koda artikala u poslovnom prostoru ili katalogu proizvoda kupcu se prikazuju podaci o proizvodu i daljnje mogućnosti aplikacije
Informacije o proizvodima sadržavaju slike proizvoda, opis, atribute, maloprodajnu ili akcijsku cijenu na lokaciji, dostupnost artikala po lokacijama, dolazi li nova zaliha artikala, vezane ili srodne artikle ukoliko postoje u bazi partnera.
Napredak poslovnog procesa
Digitalizira proces prijenosa informacija o proizvodima na pametni telefon skeniranjem QR koda u prodajnom prostoru
Ubrzava interne poslovne procese kroz povećanje informacija djelatnika o proizvodima, dolascima robe, listama kupca unutar prodajnog prostora. Prikazuje točno stanje artikala po skladištima te omogućava internu narudžbu klikom na poslovnicu na kojoj se nalazi zaliha te pokreće proces narudžbe za nadopunu, ovisno o integraciji
Pojednostavljuje inventuru, klikom na inventuru otvara se modul inventure kroz koji je moguće skenirati proizvode ili ih dodati putem pretraživanja.
Djelatnici

Interna primjena za djelatnike sadrži točan prikaz stanja artikala po skladištima te se tim putem prati raspoloživost robe o pojedinim skladištima. Uz prikaz zaliha djelatnici mogu i pokretati proces interne narudžbe koja unutar ERPa kreira nalog prodaje na partnera ulogirane poslovnice. Prilikom ulogiravanja djelatnicima također postaje dostupna opcija inventure te se jednim klikom otvara modul inventure kroz koji je moguće skenirati proizvode ili ih dodati putem pretraživanja.
Kupci

Skeniranje QR koda prikazat će informacije o proizvodu te kupac odabirom količine i dodavanjem artikla u košaricu određuje kupovinu jednostavnim predočavanjem barkoda ili QR koda prodavaču. Uz skeniranje proizvoda kupac može putem tražilice pronaći željene artikle kroz standarnu formu pretraživanja.
Kontaktirajte nas
Trebate pomoć?
Budite slobodni kontaktirati nas. Javiti ćemo se u najkraćem mogućem roku.
info@nos.hr
+385 01 64-385-64
U svrhu pružanja svima dostupne i prilagodljive platforme za Vas smo pripremili različite verzije QR prodajni asistent aplikacije kako bi svatko mogao pronaći kombinaciju koja najbolje odgovara modelu poslovanja
Commerce
-Izrada košarica, lista kupovina kupca
-Izrada košarica djelatnika
-Višestruke poslovnice / prodajna skladišta
-Pretpostavlja detaljnu integraciju na ERP korisnika
-Preuzimanje baze kupaca
-Dodavanje novog kupca u bazu
-Roba u dolasku na nivou artikla
-Pregled ukupnog dolaska robe na nivou tvrtke / skladišta
-Bundle artikli
-Vezani artikli proizvod